penghuni hati

bentang hari sisakan sepenggal senja belum tuntas ku pahat langit dengan bayang mu tak kala awan yang pekat telah menutup biru aku masih terdiam disini dalam satu poros nuansa kerinduan diam mengulum sejuta kata yang tertunda untuk aku sirat kan pada mu kala kepergian mu telah menyekat raga untuk bersua namun aku masih menyimpan hangat hembusan nafas mu yang berhembus perlahan kala mampu begitu dekat engkau dapat ku rengkuh dalam peluk ku dan masih aku merasakan lembut nya jamah helaian rambut mu kala urai nya menjuntai lentik menerpa paras sayu ku mungkin darah ku telah menghisap wangi tubuh mu hingga seola olah,,,,,,, kini kau telah menjadi separuh dari nyawa yang bernaung dalam hidup ku,dalam kesendirian,dalam kerinduan yang aku rasakan

0 comments:

Post a Comment

mari bersapa